Sunday, January 15, 2012

:D

kay , Lama takk update bLog kan ? haha , takde Lah Lama sangat . baru beberapa hari yang Lepas aku update :D kay , aku tatau nakk story pasaL apa actuaLLy . banyak sangat benda yang aku nakk story tapi tatau nakk story yang mana satu --' haih , kay Lah . we started from schooL kay ? kay , now aku dah jarang datang schooL cause i'm not much weLL :/ asyik demam je memanjang doe . karang , biLa dah baik , temperature naik baLik . cuaca takk berapa bagos Lah . panas giLa kot !!! tuh yang asyik demam je . kay , hope aku dapat kecthcup baLik peLajaran yang aku banyak t'tinggaL doe . so , stop sampai sini oke about schooL :) then , i want story about my pepeng :D haha , aku tatau Lah kenapa aku sygs sangat dengan pepeng ny doe . sampai kan aku dah takna dekat mana , mana jantan and takde ruang even sebesar anak kuman pun kat hati aku ny untuk jantan Lain --' aku dah t'Lampau giLa kan si pepeng sorang je doe . haha , sasau doe :) kay , aku harap sangat aku dapat kekaL Lama dengan dia . dia sorang je yang boLeh jaga aku and faham aku . aku just akan dengar cakap dia sorang je weh . biLa aku dengan Laki Lain , mana ada aku macam ny . aku yang besar kepaLa adaLah . biLa dengan dia , aku rasa boLeh respect . aku ada rasa hormat cause dia memang ajar aku giLa , giLa punya . dia ny panas baran giLa babi doe , thats why aku takot and dengar je semua dia cakap . dia garang ouh , manyak garang --' erghhh , sumpah takot . sumpah takk tipu !! dia tegas giLa , panas baran and macam macam Lagi Lah . dia je yang boLeh bimbing aku doe aku rasa cause aku sygs dia giLa babi punya sygs and dia orang nya tegas . sometimes , dia ny gedik mengada Lebih dari aku kaLau nakk tahu . menyampah biLa tengok gedik mengada dia keLuar . haha , menyampah tapi aku suka giLa . biLa aku sakit mesti dia jaga je . dia sanggup Layan kerenah aku yang agak membebaL kan . nakk makan apa , pegi mana semua nya Lah dia Layan . dia sweet sangat ouh . eh , stop sampai sini jeLah ye . takkboLeh citer banyak , banyak . karang you aLLs amek dia dari I puLak . dia sweet tau . kay chuLo's :)

No comments:

Post a Comment