Wednesday, January 18, 2012

HATI HANCUR BERDERAI BERSEPAH BERTERABUR

ya aLLah , sumpah hati aku hancur giLa babi tahap tatau nakk cakap cemana aku punya tahap . erghhh , kecewa habis aku . aku takk sangka kau boLeh bwad aku macam tuh bie . aku takk sangka perangai kau seterok tuh bie :(

ya aLLah ya tuhan ku , sumpah aku takk boLeh terima perangai kau macam tuh bie . even benda tuh dah Lama pun tapi hati aku , fikiran aku , diri aku and semuanya aku takk boLeh terima perangai kau macam tuh bie . bie , hancur giLa hati aku bie kau bwad . kenapa kau sanggup bwad benda "KEJI" tuh bie ? kenapa ? kenapa ? cuba kau expLain kat aku bie ? i'm not sacrifies !!

bieeeeeeeee , bie boLeh bayang kan takk kaLau i yang bwad benda tuh ? apa perasan bie ? apa bie rasa ? apa bie pk ? even benda tuh dah Lama sekaLi pun , apa reaction bie ? SUMPAH i cakap , kaLau i yang bwad benda tuh , comfirm bie akan tinggaL i kan ? kan ? betuL takk apa i cakap ny ?

ya aLLah , kenapa aku mesti tahu benda ny ? kenapa aku mesti tahu ? kenapa , kenapa , kenapa ??? ya aLLah , SUMPAH hati aku hancur berderai bersepah macam kene panah je . aku takk boLeh hoLd air mata aku --' setiap hari , minit , saat , hari aku mesti pk benda ny bie . cukup Lah doe ! AKU TAKK BOLEH TERIMA SEMUA NY BIE :( memang aku seLaLu bwad perangai tapi aku takde bwad sampai macam tuh sekaLi bie . bie , kenapa ?

ya aLLah , aku stiLL takk puas hati Lagi . hati aku betuL , betuL hancur dia bwad . aku rasa macam nakk mati bie . kenapa kau takk bunuh je aku eyk ? Lebih baik aku mati daripada aku dapat tahu benda tuh bie . Lebih baik kau bunuh je aku daripada kau bwad aku macam ny . ehh bie , sumpah bie . aku betuL , betuL kecewa bie .

aku takot sangat aku berubah and jadi macam perangai aku yang duLu . aku takot aku rosak macam duLu Lagi . aku tatau apa yang aku pk kan sekarang ny . aku takk dapat controL emotion aku . aku takk dapat controL pemikiran aku . aku takot aku akan bwad benda bodoh . kau pun tahu kan bie yang aku tengah tension tapi , kau tambah kan Lagi tension aku dengan perangai bodoh keji kau tuh bie . bie , toLong Lah aku Lupa kan benda bodoh tuh bie :( aku dah takk kuat bie . aku takk kuat bie !! kau seksa batin aku kuat sangat bie . kenapa kau jahat sangat bie ? kenapa kau jahat bie ?

huhh :/ aku tatau nakk cakap apa . aku menangis pun dah takde guna dah . benda tuh dah Lepas . aku nakk rewind baLik pun takk boLeh . masa takk boLeh b'putar kembaLi . mesti pandang kehadapan . percuma aku meraung , menangis air mata darah sekaLi pun , benda dah jadi kan . tapi , aku stiLL sakit hati dengan kau bie . when i'm LoneLy , i must think about that --' i dont know why bie :(

honestLy , aku takk boLeh nakk b'hadapan dengan kau bie . biLa aku dengan kau mesti pkran aku akan teringat kau dengan betina siaL tuh . erghhhh , babi babi babi !!! go away Lah , aku takna pk benda tuh dah . aku dah takk Larat !! pLease go away from my mind .

to you girL , kenapa kau sanggup bwad benda ciLaka tub haa ? kau b'tudung , anak cikgu and pandai . tapi , kenapa perangai kau macam tuh ? padahaL kau dah ada bf that time . kenapa kau sanggup bwad benda ciLaka tuh haa babi ? ya aLLah , hati aku sakit sangat sekarang ya aLLah ! mentang , mentang bf kau duduk jauh kau bebas Lah nakk bwad apa kau suka ? patot Lah bf kau suka curang dengan betina Lain . memang patot pun kau dapat baLasan macam tuh . time bf kau setia dengan kau , kau bwad benda takk senonoh dengan jantan Lain . now , kau terima baLasan daripada tuhan . aku tatau Lah kaLau bf kau dapat tahu perangai kau yang haram tuh doe . apa kata aku bagi tahu bf kau , boLeh takk ? aku nakk tanya kau , apa perasaan kau kaLau bf kau bwad macam tuh ? apa kata kau amek perasaan aku , biar kau rasa apa yang aku rasa sekarang ny . betapa perit nya hati aku ny . sumpah kau perempuan yang tatau maLu . perangai takk serupa dengan image kau . aku nakk sangat bagi tahu bf kau apa yang kau dah bwad . kau mati boLeh takk ?? pfffftttttt :/

aku dah tatau nakk cakap apa dah , sampai sini jeLah . hati aku betuL , betuL sakit sekarang dan seLamanya !!! aku nakk riLeks . air mata aku asyik mengaLir je setiap kaLi aku ingat benda siaL tuh !!! aku dah takk kuat , SUMPAH TAKK KUAT . aku hope sangat aku dapat kawaL emotion and pemikiran aku supaya aku takk bwad benda bodoh or berubah perangai Lama aku yang rosak . kay guys , i need time . daaaa

No comments:

Post a Comment