Wednesday, February 22, 2012

I'M BACKKK :DDD

heLL-Oo guysss :) yo sapsap :p *giLa jap
testing , testing , testing 123 :D

oke , Lets start the story :)
hum , sorry for Long time not updating my bLogg :/ sekoLah dah b'muLa so faham faham jeLah kan kaLau sekoLah dah bukak . hum , sobsob ! b'habuk dah bLog kita ny tau --' shuh shuh shuh , banyak betuL semak dah . ish , ish , ishhhhhh :/ hahaha

oke , LateLy ny kita agak busy Lah awak cause kita dah start training sukan dah . haaa , apaa ? ouh , masuk sukan apa ? kita training handbaLL je this year . oLahraga IM NOT ALLOWED FROM MY PEPENG :( erghhh , nakk menangis tahu takk --' dia takk bagi kita masuk oLahraga this year . tatau Lah sebab apa ! daLah this year finaL year for me , so pLease bie give me chance to join any sports that i want :3 takan bie sorang je yang nakk b'jaya ? bagi Lah isteri mu ny jugak ouh . BIE TAKK ADIL !! hum , nanak tawan dydy :(

kayy , Lupa kan pasaL sports ! takna pk pasaL sports dah . bie kita TEDETOT TAIK HIDUNG MATEN . eee , geram je kita dengan dia ouh . ada iLmu tuh , share share aa dengan kita ny . jangan aa kedekot iLmu dengan kita . dengan awek Lain dia ajar , dengan awek sendiri takna puLak . hum , pape tah doe bie ny --' kenapa takna ajar pun tatau , kenapa takna bagi join oLahraga pun tatau . entah , entah kau nakk menggataL dengan betina Lain kan ? ye aa , ada aku mana bebas nakk pegi awek sana , awek sini kan ? ye aa , kau kan famous !! ramai kenaL kau . and , maLu aa nakk show aku ny kat kekawan oLaharaga dia . aku kan takk hot , takk comeL and takk cantikk !! mmber , mmber girLs dia semua moLek moLek beLaka daq ? humm --' sokay aa bie .

btw , biLa aku free je or aku bosan bosan je aku akan update bLog aku ny . takk pun if ada hot story ke apa . haha , kay Lah . hotak aku bLurr doe , tatau nakk story about what . banyak benda nakk story actuaLLy , tapi sokay Lah . maLas Lah nakk taip panjang , panjang :) hee , sorry ! aku semakin pemaLas sekarang ny :p hewhew .

MUCH LOVE
* si comeL dydy *

No comments:

Post a Comment